torsdag 18 september 2014

Omslagsonsdag #58 - Regnbågens alla färger

Som vanligt lite försenad kommer mitt bidra till omslagsonsdag hos Elen på Bokpotaten. Denna veckan skall vi hitta omslag i färgerna rött, orange, gult, grönt, blått, indigo och violett. Det är de två sista färgerna som är svårast. Indigo skall ju vara en blå färg som drar mot violett, och skillnaden mellan violett och lila är ju inte så stor. Men så här blev det:

 
 
 


 
 


Skall jag välja favorit idag så tycker jag nog att både det gröna Stolthet och fördom och det blå Övertalningen är supersnygga. Men även Lila hibiskus är jättefint.




3 kommentarer:

  1. Håller med: Lila hibiskus är fin..

    SvaraRadera
  2. Jag älskar omslagen till Stolthet och Fördom samt Övertalning. Så snygga som så.

    SvaraRadera
  3. Jag älskar omslagen till Stolthet och fördom samt även Övertalning. De skulle gärna få pryda min hylla, även om jag har svårt för Austen ;)

    SvaraRadera