lördag 12 september 2015

Mitt klickande finger

Nu har mitt klickande finger varit i farten igen på Adlibris sida. Det hela började med att jag skulle gå ut och beställa Halvvägs av Fredrik Reinfeldt till min pappa.

 
Men detta besök slutade naturligtvis med att jag även klickade hem böckerna nedan till mig själv också :)

 

Jan Guillou - Att inte vilja se
M. L. Stedman - Fyren mellan haven
Kim Thúj - Man
Khaled Hosseini - Och bergen svarade
Fredrik Backman - Saker min son behöver veta om världen
Joël Dicker - Sanningen om fallet Harry Qyebert


Ja så kan det gå!!!!

6 kommentarer:

  1. Ta fram näsdukarna när du läser Fyren mellan haven.

    SvaraRadera
  2. Jag har också ett sånt olydiga klickfinger ;)

    SvaraRadera
  3. Det där med att några extraböcker slinker med.. Det känner jag igen! :)
    Och nästa gång tror jag att det får bli Mãn som får klickas hem. Jag älskade verkligen Ru av samma författare. :)

    SvaraRadera
  4. Hoppsan, så det kan bli! ;) Tycker förövrigt att Reinfeldt ser jobbigt obekväm ut på det där omslaget...

    SvaraRadera
  5. Åh Fyren mellan haven är så bra och även Khaled Hosseinis.

    SvaraRadera