måndag 30 november 2015

Månadssammanfattning november 2015

Ja i morgon är det första december och jul börjar närma sig. Hos oss är det redan pyntat en hel del så jag känner mig riktigt nöjd. Känner mig även hyfsat nöjd med läsningen för denna månad. Tycker jag hunnit med lagom mycket med tanke på att jag haft en hel del annat att göra. Har däremot inte kikat så jättemycket på film och tv-serier. Så här har det i alla fall sett ut under månaden.

Böcker jag läst:

70. Josephine Bornebusch - Född fenomenal(ungdomsbok)   
71. Maria Montelius - Ulf gråter(novell)   
72. Conn Iggulden - Stormfågel  
73. Jonas Hassen Khemiri - Spöket Milton(novell)  
74. Alex Marwood - Granne med döden   

75. Fjodor Dostojevskij - En löjlig människas dröm(novell)  

Filmer under november:


Jurassic World
Terminator: Genisys

TV-serier:


Bones säsong 1
Hawaii Five-0 säsong 3

  

5 kommentarer:

  1. Jurassic World har jag hört att Tomten ska komma med i år. Var den bra?

    SvaraRadera
  2. Jurassic World tyckte jag var bra, kan inte mätta sig med den första men den är bättra än del 2 och 3

    SvaraRadera
  3. Ser ut som du haft en trevlig månad :)

    SvaraRadera
  4. Har inte läst någon av böckerna i din månadssammanfattning

    SvaraRadera
  5. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ website nổi tiếng Mỹ là mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    SvaraRadera