måndag 24 oktober 2016

Läsplanering vecka 43

Jösses vad veckorna rusar iväg. Nu börjar även oktober lida mot sitt slut och endast två månader kvar till jul.

Här kommer en liten presentation av vad jag helst vill läsa under veckan. Om det blir så får vi se för allt kan hända. Skall i alla fall fortsätta läsa Mambo i Chinatown av Jean Kwok. Har läst ca 3/4 av boken så den blir väl klar idag eller i morgon. Efter det skall jag äntligen läsa Jojo Moyes, något som jag velat göra länge. Det blir Livet efter dig. Vill även läsa den lilla fina boken Jevgenij Sokolov av Serge Gainsbourg. Vore förvånad om jag hinner läsa mer än detta, men vi får väl se. 

  

2 kommentarer:

  1. Livet efter dig är jättebra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har hört många om gillar den. Har köpt filmen idag också, men den sparar jag tills efter jag läst boken.

      Radera