lördag 1 oktober 2016

Månadssammanfattning september 2016

Ja oj, då var visst september över. Fy vad det gått fort. Detta har inte varit någon av mina bästa läsmånader, snarare min absolut sämsta under året. Bara fyra böcker blev lästa. Kan inte skylla på något annat än att jag spelat World of Warcraft alldeles för mycket. Det kom ju en ny expansion i slutet av augusti och man vill ju testa allt nytt :) Inte heller tv-serier och film har det blivit mycket av. Nedan kan ni i alla fall se det lilla som blev.

Böcker lästa i september:

57. Jamie Ford - Dröm en liten dröm   
58. Michael Connelly - Det brinnande rummet   
59. M.L. Stedman - Fyren mellan haven   
60. Birgitta Bergin - Som ett brev på posten   

Antal lästa böcker: 4
Antal lästa sidor:  1449

Filmer i september:


Jack Ryan: Shadow recruit
Bridget Jones´s baby(bio) vansinnigt underhållande

Tv-serier i september:


M*A*S*H säsong 10
M*A*S*H säsong 11 
Starsky & Hutch säsong 4
 

4 kommentarer:

  1. Ja, ibland kommer det ju annat emellan :) Men du verkar ha hunnit med bra böcker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja inte så många böcker men alla var riktigt bra.

      Radera
  2. Hade också en relativt dålig läsmängd den här månaden. Men så länge böckerna är bra lider man ju inte i alla fall :)

    SvaraRadera
  3. Fyren mellan haven har jag tänkt att jag ska läsa ett bra tag nu.

    SvaraRadera