söndag 23 juli 2017

Helgfrågan v. 29


Oj då! Det är söndag kväll och jag höll nästan på att glömma Helgfrågan hos Mias bokhörna. Men bättre sent än aldrig brukar man ju säga. Så här kommer mina svar:

Mia säger: Jag har en rejäl hög att blogga om , samt några ljudböcker och högen bara växer.

Vad gör ni när det blir så? Eller tillhör ni den ordentliga som bloggar om böckerna direkt. I så fall får ni gärna tipsa mig.

Jag försöker i största möjliga mån att blogga om böckerna så fort som möjligt när de är utlästa, men ibland om jag haft mycket att göra eller lite ork så hinner högen växa till sig. Då kan det vara trögt att blogga ikapp. Just nu hade jag en hög som låg så jag har tagit mig i kragen och bloggat om några de senaste dagarna, så nu är det bara två kvar. Skall ta mig i kragen och fixa dem i morgon.

Bonusfråga: Läser du något bra nu?
Jag har egentligen inte en aning om det jag läser nu är bra för jag har precis börjat på boken. Det är Den tyska flickan av Armando Lucas Correa. Det som står i baksidestexten göra att det låter som en bok jag kan gilla.


5 kommentarer:

  1. jag försöker göra lite anteckningar för att inte glömma

    SvaraRadera
  2. Gör också lite anteckningar för det mesta.

    SvaraRadera
  3. Många verkar få lite bokhögar nu under semestertider. Min lust att läsa är större än att blogga om dem. Boken verkar för övrigt intressant!

    SvaraRadera
  4. Den fick jag också, verkar intressant.

    SvaraRadera
  5. Den tyska flickan har jag tänkt läsa snart också. Många har gillat den, har jag sett.

    SvaraRadera