fredag 28 februari 2014

Sammanfattning februari

Jaha, då har även februari månad sprungit iväg och det är dags att presentera vad jag läst under månaden. Det blev några mindre än förra månaden, vilket inte är så mycket att göra åt.

12. Gillian Flynn - Gone girl 
13. Tessa Gratton - Blodsmagi
14. Michael Cunningham - När natten faller 
15. Stefan Tegenfalk - Den felande länken 


Vi har även kikat på en del serier.

 

The Unit säsong 1
Fringe säsong 3, 4 och 5
Warehouse 13 säsong 1

Till sist de filmer vi hunnit med under månaden.


 
 

 2 Guns
Fast & Furious 6
Modig
Röd gryning
Shooter 
Tintin i piraternas våld

3 kommentarer:

  1. Modig är en väldigt bra film :) Nu blev jag sugen på att se om den.

    SvaraRadera
  2. Svar: Jag hade nog lite för höga förväntningar på Ljus ljus ljus och tyckte bara att den var okej. Jag fastnade inte riktigt för skrivsättet eller berättelsen. Den hade en del fina stunder, men i det stora hela var det tyvärr inget för mig.

    SvaraRadera
  3. Mycket bra filmer du sett.

    SvaraRadera