torsdag 11 september 2014

Bokpaket i brevlådan

Har fått hem några trevliga paket i brevlådan de senaste dagarna. Först kom överraskande två paket från bokförlaget Modernista. Det var böckerna:

Lång väg hem av Eva Dolan
Granne med döden av Alex Marwood

Den första är början på en ny kriminalserie vilket alltid är spännande. Den andra är också en spänningsroman, och uppföljare till boken Onda flickor. Eftersom jag inte läst första boken så har jag nu beställt den så jag lite snabbt kan läsa den först.

Tack till förlaget!!


Sedan var jag nyligen med i utlottning av två böcker på bokbloggen Bibliophilia. Där vann jag boken:

Supernova av Marika King

Tack så mycket för vinsten!!



5 kommentarer:

  1. Jag fick också de två översta, men jag tror Alex Marwoods böcker är fristående. Det handlar inte om samma personer i alla fall.
    Mia

    SvaraRadera
  2. Jag har oxå fått hem Lång väg hem och Granne med döden! Det kommer ut väldigt många riktigt bra böcker nu i september!!

    SvaraRadera
  3. Alltid kul med bokpaket. Jag fick också Eva Dolans bok fast som e-bok :)

    SvaraRadera
  4. Ser fram emot att läsa de som kom från Modernista, verkar riktigt bra.

    SvaraRadera
  5. Nyfiken på båda de två översta! :)

    SvaraRadera