söndag 16 juli 2023

Helgfrågan v. 28 2023


Då hänger jag på och svarar på helgfrågan hos Mias bokhörna. Den lyder:

Tipsa om en bok, en film, ett utflyktsmål, en tv-serie, en teater, en maträtt eller något annat skoj.

Mitt tips denna veckan blir en Tv-serie. Det är Warehouse 13, en serie som vi kikar på för andra gången. Den handla om två U.S. Secret Service agenter, Myka och Pete. De blir placerade i det avlägset placerade och hemliga Warehouse 13, där man förvarar gamla artefakter som har övernaturlig förmåga. Varje gång något oförklarligt händer så skickas de ut för att undersöka om det är någon försvunnen artefakt som orsakar problemen och i så fall ta tillbaka dem till sin plats i det stora lagret. Detta är verkligen en otroligt underhållande serie.


3 kommentarer:

  1. Verkar som klippt och skuren för mig. Återstår att se om den finns på någon av tillgängliga kanaler, annars får jag väl försöka hålla utkik framöver. Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. vi har inte så många kanaler

    SvaraRadera
  3. Det låter som en serie för mig, tack för tips.

    SvaraRadera