lördag 4 november 2023

Månadssammanfattning oktober 2023

Lite sent kommer här en sammanfattning över vad jag läst och sett i oktober. Lite mindre läst än tidigare månaderna som bara beror på att jag spelat. Nu ett nytt jättekul spel som heter House Flipper. Men jag är ändå nöjd. Lite lagom har det ändå blivit. Är även jättenöjd med att ha uppnått mitt läsmål på Goodreads, med två månader kvar har jag läst 60 / 60 böcker.


Böcker lästa i oktober:

56. Karin Brunk Holmqvist - Nuckorna på hörnet   3 / 5   255 sidor
57. David Lagerkrantz - Memoria   4 / 5   11 timmar 7 minuter
58. Anette Hemming - Kartografen   3 / 5   393 sidor
59. Jan-Philipp Sendker - Hela världens tårar   3 / 5   247 sidor
60. Liza Marklund - Stormberget   4 / 5   329 sidor


Antal lästa böcker: 4
Antal lyssnade böcker: 1
Totalt antal sidor: 1224
Totalt antal timmar: 11 timmar 7 minuter
Månadens bästa bok: Stormberget





Filmer vi sett i oktober:


 




Transformers: Rise of the Beast
Haunted Mansion
Jurassic World: Fallen Kingdom
Fast & Furious X
Christoffer Robin & Nalle Puh



Tv-serier vi sett eller håller på med:




NCIS, säsong 19
The Continental, miniserie
Magnum P.I. säsong 5
Blue Bloods, säsong 6 - 8

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar