söndag 23 juni 2024

Helgfrågan v.25 2024


Nu är jag väldigt sen att svara på helgfrågan, men här kommer den. Det är som vanligt Mias bokhörna som håller i detta.

Eftersom det är midsommarvecka så frågar Mia:

Hur firar ni?
Har bara haft en jättelugn midsommarhelg, Sonen besökte oss på midsommarafton då vi åt sill och potatis samt jordgubbar till efterrätt som sig bör. Sedan blev det en otroligt mysig midsommarpromenad, bara jag och maken för att njuta av lite natur. Annars har det blivit lite tv-serier och lite läsning.



Sedan frågar Mia:

Vad får dig att fortsätta blogga?
Först och främst är bloggandet ett sätt för mig att hålla koll på vad jag har läst och vad jag tyckt om böckerna. Sedan gillar jag att följa de bloggare som jag följt länge och som fortfarande bloggar.

 

1 kommentar:

  1. På något sätt tycker jag man tar till sig en bok lite mer när man skriver om den, på olika sätt. Och så är det ju det där med andra bloggare med samma intresse för böcker, källan till inspiration som finns i detta känns verkligen värdefullt och uppskattat.

    SvaraRadera