söndag 13 april 2014

Läs-a-lot: Påsk


 Eftersom det är påskvecka och många är lediga så drar AnnaBookshelf och Zozzo och Emme Bokzoem igång en Läs-a-lot. Eventet drar igång natten till den 14/4 kl. 00.00 och avslutas den 19/4 kl. 23.59. Under denna tiden skall man så klart försöka läsa så mycket som möjligt.
 Jag tänker inte sätta upp några höga mål bl.a. på grund av att jag skall ha mina stora barnbarn här ett par dagar under veckan. Men jag skall i alla fall försöka läsa ut böckerna på bilden nedan!



5 kommentarer:

  1. Det fixar du nog, kul att barnen kommer på i påsk.
    Min stora flicka har så mycket plugg så inte säkert hon kan.
    Mia

    SvaraRadera
  2. Två böcker att se framemot de närmsta dagarna då. Cirkeln tyckte jag om!

    SvaraRadera
  3. Kul att du har påbörjat Cirkeln. :) Ska bli kul att se vad du tycker om den. :)

    SvaraRadera
  4. Kul initiativ! Vi får väl se hur mycket det blir läst :)

    SvaraRadera
  5. Cirkeln gillade jag. Har sett Schwarzeneggers sci-fi-filmer en miljon gånger. Total Recall är kult.

    SvaraRadera