söndag 7 juli 2019

Läs-a-lot sommar 2019 dag 1 och 2


Då har läs-a-lot 2019 hållit på några dagar och jag tänkte berätta hur det gick de första två dagarna. Detta är en läsutmaning som Nellons bokblogg håller i. 
   Jag kan inte beskriva dag 1 och 2 med något annat ord än katastrof läsmässigt. Under dessa två dagar har jag varit barnvakt vilket alltid är jättekul, det har varit riktigt ordentligt strul i familjen och dessutom var jag, min syster och våra makar och gjorde ett ordentligt röj i föräldrarnas lägenhet igår lördag, så nu närmar sig försäljning. Men allt detta har så klart inneburit att det inte blivit mycket läst.
   Jag påbörjade Mörkret av Ragnar Jonsson den 5:e och när dag två var slut så hade jag bara hunnit läsa 49 sidor. Jag hoppas verkligen att fortsättningen går bättre.

 

2 kommentarer:

  1. Mörkret är riktigt bra! Även nästa bok.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har även nästa bok så den skall läsas om ett tag.

      Radera