fredag 19 maj 2017

Helgfrågan v. 20


Då är det helg igen och jag hoppas verkligen att den fortsätter som den börjat vädermässigt. Hos Mias bokhörna är det som vanligt helgfråga och denna helgen lyder den så här:

Vilken är din sämsta läsmånad och varför tror du det är så?
Mina läsmånader brukar inte variera så jättemycket, brukar läsa någonstans mellan 5 och 10 böcker de flesta månader. Men skulle det mot förmodan blivit lite mindre läst vissa månader så brukar det i så fall antingen bero på att jag haft jobbigt med hälsan eller så kan det bero på att jag plötsligt känt för att spela World of Warcraft 😄.

Bonusfråga: Vad läser du just nu?
Eftersom Annikas bokbloggsjerka har samma fråga idag så kan ni kika HÄR för att se vilka böcker jag läser.

9 kommentarer:

  1. mina läsmånader ser ungefär likadana ut

    SvaraRadera
  2. Jag brukar ofta läsa lite mer under sommaren när jag har semester :)

    SvaraRadera
  3. Jag har inte heller någon generell dålig läsmånad, oftast hänger det ihop med att jag gör annat :)

    SvaraRadera
  4. Jag läser ganska jämnt fördelat hela året men det blir mindre ibland, som när det är mycket på jobbet och en massa annat runt mig och ibland gör jag något helt annat ;)

    SvaraRadera
  5. Det är lite som mitt svar där. Det brukar vara ungefär samma!

    SvaraRadera
  6. Jag har ingen koll på när jag läser som mest eller minst. Men läsningen påverkas av hur mycket jag skriver.

    SvaraRadera
  7. Känner jag har dålig koll på om någon speciell månad har mer läsdipp än någon annan. Mycket beror ju på omständigheterna, och dom går inte så ofta att styra.

    SvaraRadera
  8. Ja är man inte bra så kan lusten avta en del.

    SvaraRadera
  9. Mår man inte bra så har man ofta inte heller lust att läsa.

    SvaraRadera