lördag 17 augusti 2019

Helgfrågan v.33


Då skall jag svara på helgfrågan som Mias bokhörna som vanligt ställer. Haft en del att stå i och idag har vi firat min kära dotters 40-årsdag, så mina svar kommer först nu. Frågorna lyder:

Hur sorterar ni böcker i era bokhyllor?

Jag har en bokhylla där jag börjat sortera böcker av samma författare tillsammans och det är så jag vill ha det. Men de flesta hyllor hos mig ser ut som på bilden nedan än så länge 😁


Bonusfråga: Vad är det bästa med hösten?

Först och främst luften och alla vackra färger i naturen. Brukar älska att promenera ute på hösten. Sedan är det mysigt när det börja mörkna och man får börja mysa med levande ljus inomhus, gärna invirad i en mysig filt.


6 kommentarer:

  1. lite personligt och "stökigt" är bara trevlig!

    SvaraRadera
  2. Men visst! Sådär brukar det bli mellan varven, böcker som ligger ovanpå böcker. Försöker kalla det dynamisk bokhylla. Känns positivt. ;)

    SvaraRadera
  3. Ser trevligt ut i hyllorna, mina påminner lite om dessa ;)

    SvaraRadera
  4. Filt, ljus, färgerna - håller helt med dig. Hösten är, för mig i alla fall, den bästa tiden på året.

    SvaraRadera
  5. Jaa, luften ja! Luften är ju fantastisk under hösten! Efter sommarens kvava dagar så kan man ju äntligen andas. Varför tänkte jag inte på det?

    SvaraRadera
  6. Så har det sett ut hos mig och det vill jag ändra på men jösses vad tid det tar.

    SvaraRadera