lördag 5 mars 2022

Helgfrågan v. 9, 2022


Det är helg och hos Mias bokhörna finns det en ny helgfråga. Denna veckan lyder den:


Vad har du köpt på bokrean?
Mitt svar är att jag köpt absolut INGENTING! Det är nog första gången sedan jag var i 20-årsåldern som jag inte handlat på bokrean. Anledningen till detta är att jag säkert har minst 400 olästa fysiska böcker i mina hyllor, sedan har jag mängder av e-böcker på min platta och numera har jag även Storytel, så jag känner absolut inget som helst behov att köpa böcker i år.


6 kommentarer:

  1. väldans, men förstår att Storytel är bra, jag lånar mycket på biblioteket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Biblioteket är också jättebra.

      Radera
  2. Exakt mitt läge - fast jag har sagt upp abonnemanget på Nextory.

    SvaraRadera
  3. Oj då,det var inte illa att stå emot.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har faktiskt inte haft något sug alls att handla böcker.

      Radera
  4. Lånar numera nästan alla böcker på bibliotek, förutom recexen. Så köper inga böcker, inte ens vid rea.

    SvaraRadera