lördag 30 november 2013

Läst i november

Jaha. Då är vi på november månads sista dag. En månad kvar av året och inte många veckor kvar till jul. För mig är det en jobbig tid som väntar, med operation av min bröstcancer den 12:e och därefter behandling. Vet inte hur mycket läsning det kommer att bli framöver, men hoppas på att orka läsa så mycket som möjligt ändå.

Detta är i alla fall vad jag läst i november:

Carrie Ryan - De vassa tändernas skog
John Grisham - Den samvetslöse
Mo Yan - Vitlöksballaderna
Orson Scott Card - Enders spel
Ewa Christina Johansson & Kristina Sjögren - Mörkt svek

5 kommentarer:

  1. Helt galet att det är december imorgon. Önskar dig att lycka till på din operation samt tiden efter med läkning och behandling ska gå smidigt. Många kramar.

    SvaraRadera
  2. Nämen usch, är det det du har? Har aldrig vågat stoppa näsan i blöt och frågat vad det varit för skit du brottats med, hoppas allt går som det ska med op och behandling!

    SvaraRadera
  3. Då skickar jag en stor styrkekram.

    SvaraRadera
  4. Styrkekramar från mitt håll! Hoppas att allt går bra och att du kommer orka läsa.

    SvaraRadera
  5. Tråkigt att höra att du drabbats. :( Hoppas operationen och behandlingen går bra! :)

    SvaraRadera