tisdag 31 december 2013

Läs-a-lot julen 2013, dag 7

Eftersom det är sista dagen på Läs-a-lot och dessutom Nyårsafton så kommer mitt avslutande inlägg redan nu. Har en del att göra under dagen och i kväll får vi hem folk, så det blir ingen mer läsning innan eventet är slut.

Är ändå väldigt nöjd med mitt resultat. Har hunnit läsa dessa tre böcker:

Guld av Chris Cleave
Den mörka staden av Carrie Ryan
Förr eller senare exploderar jag av John Green

 
Med detta så har jag klarat mina mål under veckan som var att:

Läsa tre böcker
Läsa ett recensionsexemplar
Avsluta en serie

Antal lästa sidor under veckan
1078


Vill avsluta med att önska alla ett Gott Slut och ett Gott Nytt År!!!



2 kommentarer:

  1. Oj avslutas den inatt, rackarn då hinner jag nog inte läsa allt.
    Mia

    SvaraRadera