fredag 16 september 2016

Helgläsning vecka 37



Då är det fredag och dags att presentera vad jag planerar att läsa under helgen. Får väl se om det blir så mycket eftersom vi har en jättestor tvätthög som skall tvättas under morgondagen. Dessutom går Kretsloppet här i Borås i morgon så jag skall ut och heja på dottern med kollegor som skall delta i loppet.

Detta är i alla vad jag vill läsa. Håller för närvarande på att läsa Det brinnande rummet av Michael Connelly. En jättebra deckare som jag läst ca 70 % av. Den vill jag läsa ut under helgen. Som nästa bok kommer jag att välja Fyren mellan haven av M.L. Stedman. Har hört så mycket gott om den så jag ser fram emot att läsa den. Får jag lite tid över så fortsätter jag att läsa ur Shakespeare 6 pjäser, där jag för närvarande håller på med En midsommarnattsdröm.

Önskar alla en trevlig helg och är lite nyfiken på vad ni skall läsa?


1 kommentar: