söndag 22 oktober 2017

Fall into Fantasy 2017 - Uppdatering 1


Läsaloten Fall into Fantasy 2017 som bloggen I Regnet håller i startade fredagen den 20/1. Nu börjar det dra sig mot kvällen och det är den söndag den 22/10 och jag måste säga att jag är nöjd med helgens läsning, detta trots att vi hade massor med folk här stor del av fredagen.

Startade läsaloten med att läsa ut två böcker som jag nyligen påbörjat. Det var Inte ett farväl av Michael Connelly och Ödets timma(Warrior #6) av Erin Hunter. I dessa böcker hade jag bara läst några kapitel innan läsaloten började, så jag är jättenöjd att ha hunnit läst ut båda under helgen.


Nu har jag tagit upp nästa bok i min TBR och det är  Eldens arvtagare(Glastronen #3) av Sarah J. Maas. Håller den här takten i sig så hinner jag kanske igenom hela min TBR innan veckan är slut. Hoppas kan man ju alltid 😄


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar