torsdag 19 oktober 2017

Fall into Fantasy Readathon 2017


Bloggen I Regnet arrangerar ett readathon nu i oktober. Starten går i morgon fredag den 20/10 kl. 08.00 och håller på till fredagen den 27/10 kl. 23.59.

Temat är verklighetsflykt så det behöver alltså inte vara fantasy vi läser utan sådant som vi läser för att fly vardagen. Man kan under veckan blogga och instagramma så mycket man vill om sin läsning och hashtaggen är #fallintofantasy17. 

Jag har redan påbörjat Inte ett farväl av Michael Connelly och Ödets timma av Erin Hunter. Dessa två skall jag börja med att läsa ut. Sedan vill jag försöka hinna läsa Eldens arvtagare av Sarah J. Maas och Hon som vandrar av Samar Yazbek.




2 kommentarer:

  1. Åh, jag har så mycket jag vill göra men annars hade jag varit med. Kul idé!

    SvaraRadera