lördag 1 januari 2022

Månadssammanfattning december 2021

Ja så är 2021 slut och det är dags att göra en sista månadssammanfattning. Läste lite mindre i december i jämförelse med höstmånaderna, men jag är riktigt nöjd ändå. I december liksom månaden innan så är det även en ljudbok som blivit lyssnad. Känner att jag skall banta ner bokköpen och håller på att vänja mig vid att lyssna emellanåt istället. Har som vanligt även kikat en hel del på tv-serier och filmer. Det enda tråkiga i december är att året slutande med en rejäl förkylning så mina två barn och ena barnbarnet kunde inte komma på nyårsafton. Men, men det kommer nya år! Här kommer min sammanfattning.

December månads läsning:

72. Annie Darling - En vinterkyss i bokhandeln för ensamma hjärtan   5 / 5   384 sidor
73. Jenny Colgan - Jul i det lilla bageriet på strandpromenaden   4 / 5   303 sidor
74. John Green/Maureen Johnson/Lauren Myracle - Let it snow   3 / 5   332 sidor
75. James Lovegrove - Sherlock Holmes & The Christmas Demon   4 / 5   372 sidor
76. Liza Marklund - Polcirkeln   4 / 5   375 sidor
77. David Lagercrantz - Obscuritas   3 / 5   10 tim 12 min   381 sidor(ljudbok)
78. Line Therkelsen - Julens myter & övertro   4 / 5   119 sidor

Antal fysiska böcker: 6
Antal ljudböcker: 1
Totalt antal lästa sidor: 1885
Totalt antal lyssnade timmar: 10,12
Månadens bästa bok: En vinterkyss i bokhandeln för ensamma hjärtan





Filmer vi sett i december:






TV-serier vi sett eller påbörjat i december:

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar