fredag 19 augusti 2022

Helgfråga v. 33 2022


Nu är den vanliga helgfrågan tillbaka igen hos Mias bokhörna och första frågan så här efter sommar och semestertider är:

Har ni fått något läst i sommar?
Svaret är ja. Jag har läst och lyssnat på ett gäng böcker under sommaren. Fem av dem är nominerade till Årets Bok 2022. Lässommaren har varit fantastisk, inte så till vida att jag har läst en jättestor mängd böcker, men de flesta har varit väldigt läsvärda.







Augusti är ju inte slut än och just nu håller jag på med denna:


Hoppas även hinna lyssna på en av dessa eller helst båda:



3 kommentarer:

  1. Asfaltsland, Damaskus och Överlevaren har jag läst. Bra böcker alla tre. Överlevaren en dystopi i tiden.

    SvaraRadera
  2. Sarek finns i min bokhylla men tror inte jag hinner med den.

    SvaraRadera