måndag 1 augusti 2022

Månadssammanfattning juli 2022

Jaha, då har ytterligare en månad gått. Juli har susat förbi och vi har tagit klivet in i augusti. Månaden som gått har bjudit på lite allt möjligt. Träffat familjen, utflykt till Fjällbacka, Ätit och fikat ute en del. Men det har även blivit en del böcker lästa / lyssnade, väldigt lite tv-serier, men massor med film. Så här har det sett ut:


Böcker lästa / lyssnade i juli:

35. Iben Albinus - Damaskus   4 / 5   495 sidor
36. Bethany Clift - Överlevaren   5 / 5   382 sidor
37. Christy Lefteri - Sångfåglar   5 / 5   10 timmar 7 minuter
38. Lucinda Riley - Morden i Fleat House   4 / 5   441 sidor
39. Lina Nordquist - Dit du går, följer jag   5 / 5   12 timmar 47 minuter
40. S.A. Cosby - Asfaltsland   3 / 5   286 sidor
41. Katarina Widholm - Räkna hjärtslag   4 / 5   12 timmar 21 minuter


 



Totalt antal böcker i juli: 7
Antal fysiska böcker: 4
Antal ljudböcker: 3
Totalt antal lästa sidor: 1604
Totalt antal lyssnade timmar: 35 timmar 15 minuter
Månadens bästa bok: Dit du går, följer jag



Tv-serier vi sett i juli:


 



The Umbrella Academy, säsong 3
The Witcher, säsong 2
Car Masters: Rust to Riches, säsong 4
Under the banner of heaven, säsong 1
The Terminal List, säsong 1



Filmer vi sett i juli:











2 kommentarer:

  1. Fina böcker. Av dem har jag läst Damaskus, Överlevaren och Asfaltsland. Överlevaren tyckte jag mycket om.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Överlevaren var så bra, men bäst denna månaden var helt klart Dit du går, följer jag. En helt suverän bok.

      Radera