söndag 31 december 2023

Månadssammanfattning december 2023

Då är vi på 2023 års sista dag och det är dags att sammanfatta vad jag har läst och sett denna månad. Tycker att december varit en bra månad över huvud taget förutom att jag blev helt utmattade efter julhelgen med familjen. Men ett par dags vila botade detta ganska bra. Är nöjd att jag uppnådde mitt Goodreads-mål ganska tidigt. Hade föresatt mig att läsa 60 böcker och det slutade med 68.


Lästa böcker i december:

64. Mikael Bergstrand - Ljuset från Jodhpur   4 / 5   426 sidor
65. Peter May - Stjärnkocken   4 / 5   282 sidor
66. Karina Johansson - Pensionatet   3 / 5   300 sidor
67. Lucinda Riley - Den italienska flickan   5 / 5   551 sidor
68. Lilja Sigurdardóttir - Iskall sol   3 / 5   266 sidor


Antal lästa böcker: 5
Antal lästa sidor: 1825
Månadens bästa bok: Den italienska flickan








Filmer vi sett i december:

 



Rebel Moon, part one
To catch a killer
Mission; Impossible - Dead reckoning,
part one





TV-serier vi sett eller håller på med:






Car masters: Rust to riches, säsong 5
Sons of Anarchy, säsong 4
Secrets of Elephants
Reacher, säsong 2
Magnum P.I säsong 1
Blue Bloods, säsong 12 & 13


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar