torsdag 3 december 2015

Helgläsning vecka 49

Eftersom det är fredag igen så tänkte jag presentera vad jag har tänkt läsa under helgen. Höll på med förra boken ganska länge så mitt helginlägg uteblev förra veckan, men just nu läser jag Ryskt bläck av Tatiana de Rosnay, en bok som jag tycker väldigt bra om. Har hunnit drygt halvvägs och det flyter på fort så den blir säkert utläst under helgen. Efter den tänkte jag börja läsa Sista riket av Brandon Sanderson. Det är fantasy och det är första boken i Mistborn serien som jag hört så mycket gott om. Ser verkligen fram emot att börja med den. Skall även försöka klämma in en novell och då blir det nog Döden i floden av Agatha Christie.

 

4 kommentarer:

  1. Sista riket hade jag lite svårt för, men det kan bero på att jag läste den som e-bok och inte under speciellt bra förhållanden :)

    SvaraRadera
  2. Det låter som bra planer! Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Brandon Sanderson är jag nyfiken på.

    SvaraRadera
  4. Sista riket hade jag lite svårt för men hoppas du kommer gilla den :)

    SvaraRadera