onsdag 30 december 2015

Tematrio - Inför kommande år...


I veckans tematrio hos Lyrans Noblesser kommer det att handla om året som kommer. Vi skall Berätta om tre böcker vi vill läsa nästa år eller om tre andra "löften" eller föresatser!

1. Det jag absolut kommer att satsa på först och främst är att läsa hyllvärmare. Har otroligt många olästa böcker i bokhyllan som måste läsas någon gång. Passande nog så har bloggen Mitt bokintresse en hyllvärmarutmaning nästa år som jag har anmält mig till.

2. Måste läsa ikapp mina recensionsex som jag fått i e-boksformat. Har lite för många som är olästa.

3. Skall även fortsätta läsa noveller, något som jag faktiskt fastnat för. Det innebär också att se till att klara av novellutmaningen hos Ugglan & boken, som jag deltar i.

6 kommentarer:

  1. Jag gillar också noveller, borde läsa flera sådana. :)

    SvaraRadera
  2. hyllvärmarutmaningen är inte fel! och novellutmaningen är verkligen jättebra. gott nytt läsår!

    SvaraRadera
  3. Hyllvärmare och noveller har jag också tänkt läsa.

    SvaraRadera
  4. Roligt att du satsar på novellerna! Jag också, såklart :-)

    SvaraRadera
  5. En hyllvärmarutmaning är ju som gjort för mig. Ska kolla in, tack för tips!

    SvaraRadera