torsdag 25 augusti 2016

Hett i hyllan #54


Nu när det är torsdag så är det åter Hett i hyllan hos Bokföring enligt Monika. Detta innebär att de där halvt bortglömda böckerna som står i bokhyllan får komma fram, dammas av och synas. 

Den bok jag hittade denna veckan är Vinteräpplen av Josefine Sundström. Boken är i pocketformat och den kom ut 2011. Jag köpte den nog ett eller två år senare skulle jag tro. Anledningen till att den hamnade i min hylla var för att det verkade vara en gripande berättelse. Nu är det nog hög tid att den får bli läst snart.


5 kommentarer:

  1. Jag har inte läst något av henne, men jag har en bok i hyllan. Dock en lite, lite nyare (Boel och Oscar) :)

    SvaraRadera
  2. Har inte läst något av henne. men varit smått nyfiken på hennes böcker.

    SvaraRadera
  3. har inte läst den här, men bara titeln lockar

    SvaraRadera
  4. Josefine Sundström är en författare jag inte har läst något av, men som jag är riktigt nyfiken på. Just den här boken har ju en väldigt lockande titel.

    SvaraRadera