torsdag 17 maj 2018

Helgfrågan v. 20


Då börjar helgen närma sig och det är dags för helgfrågan hos Mias bokhörna. Veckans frågor lyder:

Hur länge har du haft bloggen?
Denna bloggen har jag haft i 7 år till hösten. Dessförinnan hade jag bloggen på Aftonbladet och från början på blogg.se


Bonusfråga: Vad gillar du det vackra vädret?
Det är så fint när det är solsken och nu när det är grönt och fint ute. Tyvärr så gillar inte min kropp värmen så jättebra. Kroppen pulserar av värk, huvudvärk och illamående är ett dagligt inslag. Hade gärna velat kunna njuta.




16 kommentarer:

  1. tänk vad åren går när man har roligt!

    SvaraRadera
  2. 7 år är inte illa, så länge man tycker det är kul så.

    SvaraRadera
  3. Jag tålde inte heller värmen förut men numera är jg så frusen att det bara är skönt med lite värme.

    SvaraRadera
  4. värme och hög luftfuktighet får jag också huvudvärk av. jag håller mig alltid i skuggan

    SvaraRadera
  5. Jag tycker om det vackra vädret men det behöver ju inte vara så gruveligt varmt. Lagom är bäst.

    SvaraRadera
  6. Bästa tiden nu men för hög värme funkar inte så bra, fick jag önska temperatur så 20+. ;)

    SvaraRadera
  7. Det kan bli för mycket värme. Viktigt att dricka mycket och att även få i sig salt.

    SvaraRadera
  8. Visst är det fint väder, men skulle gärna önska att det inte blir så extremt varmt.

    SvaraRadera
  9. Jag har också haft huvudvärk nu när det varit närmare + 30 grader, men att det är så blåsigt som i dag är inte heller roligt. Jag har planterat sommarblommor i krukorna på vår trappa, och jorden blåste nästan iväg när jag grävde i krukorna och blommorna rullade iväg. Men till helgen skall det bli lugnare, då kanske det går att sitta utomhus och läsa.

    SvaraRadera
  10. Försöker nog undvika gassande sol så gott det går då det är temperaturer på över +25. Bäst i skuggan med svalkande vindar och en god bok då. :D

    SvaraRadera
  11. JAg har också provat lite olika plattformar genom åren! :)

    SvaraRadera
  12. Usch det låter jobbigt. Jag mår också dåligt av för varmt, men inte fullt så mycket

    SvaraRadera
  13. Värme kan vara riktigt jobbigt om man inte mår så bra i grunden. Hoppas det är bättre idag när det är lite svalare.

    SvaraRadera
  14. Sju år är en ansenlig tid. Huvudvärk får jag i för varmt och fuktigt väder men du verkar ha det värre. Hoppas att det blivit lite svalare, som här.

    SvaraRadera
  15. Bra jobbat att ha bloggat så länge! :) Kul!

    SvaraRadera