lördag 7 september 2019

Helgfrågan v. 36


Det är så mycket att stå i den här helgen så jag höll på att glömma helgfrågan som Mias bokhörna som vanligt ställer. Så här lyder helgens frågor:

Skall du på bokmässan i år?
Vill gärna åka på bokmässan, men det är som vanligt hälsan som bestämmer hur det blir. Känner jag att det fungerar så tar det ju inte mer än drygt en halvtimme att ta sig till Göteborg från Borås.

Bonusfråga: Vilken bok känner du att du måste köpa in?
Funderade länge på den frågan. Det är ju alltid massor med böcker man vill köpa, men just nu så vill jag nog helst köpa dessa två:


6 kommentarer:

  1. Inte bara jag som var sent ute alltså :) Hoppas att hälsan håller för mässbesök.

    SvaraRadera
  2. jo, man behöver ju inte planera i förväg,
    seminarier kommer att visas i urplay.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har kikat på seminarier på urplay i några år nu. Riktigt bra att det sänds där.

      Radera
  3. Vill också så väldigt gärna läsa Fallet, hoppas att biblioteket beställer den! Verkar ta upp ett viktigt ämne som bör uppmärksammas.

    SvaraRadera
  4. Bra när en inte behöver planera i förväg, hoppas att du kan åka.

    SvaraRadera