söndag 1 september 2019

Månadssammanfattning augusti 2019

Ja då är det dags att sammanfatta vad jag läst och kikat på under augusti månad. Kan säga direkt att det blivit lite av både det ena och det andra. Det finns flera orsaker till detta. Först har det varit lägenhetsförsäljning på gång när det gäller föräldrarnas lägenhet så nu har vi börjat tömma den efter visning och försäljning. Sedan har det varit lite kalas av olika slag, Ena helgen var det barnkalas för två barn i släkten, helgen efter firade vi min dotters 40-årsdag, helgen  därefter gifte sig min systerdotter. Jättekul med alla dessa sammankomster, Sista orsaken till att jag har läst och kikat ganska lite är att jag spelat lite World of Warcraft. Ja det blir väl till att ta nya tag inför september.

Lästa böcker i augusti:

38. Chigozie Obioma - Minoritetsorkestern   3 / 5   479 sidor 
39. Michael Connelly - Mörk och helig natt   4 / 5   395 sidor
40. Lucinda Riley - Pärlsystern   4,5 / 5   597 sidor 


Antal lästa böcker: 3
Totalt antal lästa sidor: 1471
Månadens bästa bok: Pärlsystern


Filmer vi sett i augusti:


De tre filmer vi sett under augusti var alla trevliga och roliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar