torsdag 31 oktober 2019

Månadssammanfattning oktober 2019

Nu är det sista dagen i oktober och det är dags att dela med mig av vad jag läst och sett under oktober månad. Nu tycker jag att det släppt lite med läsningen och jag hoppas innerligt att nästa månad blir ännu bättre än denna. Men jag är riktigt nöjd. Jag har läst fem böcker och alla har varit jättebra. Har även sett en del serieavsnitt och film, men inte jättemycket.

Dessa böcker har blivit lästa i oktober:

45. Jessica Townsend - Morrigan Crows magiska förbannelse(Nevermoor #1)   4,5 / 5   346 sidor 
46. Pieter Tham - Skuggor över Golden Gate   4 / 5   320 sidor 
47. Henrik Johansson - Brev från en cell   4 / 5   310 sidor 
48. Ewa Klingberg - Nu stormar det i dalens famn(Begravningsbyrån Tranan #3)   4 / 5   227 sidor 
49. Chimamanda Ngozi Adichie - Americanah   4,5 / 5   585 sidor 

Antal lästa böcker: 5
Totalt antal lästa sidor: 1788
Bästa böckerna: Morrigan Crows magiska förbannelse och Americanah

 



Filmer vi sett i oktober:

 
 

Månadens bästa: Averngers: Endgame
Månadens mesta action: John Wick 3


Serier vi kikat på i oktober: 

 
 

 

4 kommentarer: