tisdag 30 juni 2020

Månadssammanfattning juni 2020

Nu är även juni månad slut och det har varit en trevlig månad trots covid-tider. Vi har träffats lite i familjen under försiktiga former när ena barnbarnet fyllde år. Sedan tog samma barnbarn studenten bara en vecka senare, det har varit midsommar och sist men inte minst så har äldsta barnbarnet fått sin lilla bebis så jag har blivit gammelfarmor 💓💓💓

Jag är väldigt nöjd med vad jag hunnit läst och sett denna månaden, så nedan presenterar jag vad det blivit.

Lästa böcker i juni:

43.Lizette Edfeldt - Brännmärkt   4 / 5   435 sidor 
44. Michael Connelly - En eld i natten   4 / 5   412 sidor 
45. Ewa Klingberg - Falska toner och söta vinbär   4 / 5   344 sidor
46. Caroline Engvall - Kyrkan   5 / 5   324 sidor 
47. Malala Yousafzai - Jag är Malala   3 / 5   285 sidor
48. Annie Darling - Bokhandeln för ensamma hjärtan   4 / 5   352 sidor
49. Cecilia Larsson Kostenius - I stormens rike   5 / 5   501 sidor 
50. Delia Owens - Där kräftorna sjunger   5 / 5   369 sidor 

Antal lästa böcker: 8
Antal lästa sidor: 3022
Månadens bästa böcker: Kyrkan, I stormens rike och Där kräftorna sjunger
 

 
 



Filmer vi sett i juni:

 
 

Månadens bästa film: Midway
 


TV-serier vi sett i juni:



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar