söndag 18 april 2021

En smakbit på söndag - Spirande kärlek i bokhandeln för ensamma hjärtan

 
Så här på söndagskvällen så tänker jag delta i En smakebit på söndag hos Flukten fra virkeligheten. Där skall vi bjuda på en smakbit ur boken vi för närvarande läser.

Jag har precis börjar läsa Spirande kärlek i bokhandeln för ensamma hjärtan av Annie Darling. Detta är andra boken i en serie och smakbiten kommer från första sidan:


"Havsforskaren Peter Hardy var en gudalik pojkvän.
      Han såg bra ut - blond och solbränd efter alla dykning i havet på exotiska platser, med ögon lika blå som haven han studerade - men utan att vara så snygg att det blev löjligt eller avskräckande."




 

11 kommentarer:

  1. Svar
    1. Första boken i serien var trevlig så jag hoppas att även denna är det.

      Radera
  2. Tack för smakbiten! Den har jag läst.

    SvaraRadera
  3. Jag har inte börjat läsa feel-good, tack för smakbit

    SvaraRadera
  4. Jag är lite nyfiken på de här böckerna. Feelgood är något jag behöver just nu, tror jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man behöver allt lite feelgood ibland.

      Radera
  5. Läser inte feelgood så ofta men ibland kan det vara trevligt. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan absolut vara trevligt ibland.

      Radera
  6. Tack för smakbiten. Någon slags feelgood förmodar jag. :)

    SvaraRadera
  7. Den har jag läst. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera