söndag 29 maj 2022

Sommarläsning 2022

Nu är sommarmånaderna juni - augusti snart här och som vanligt så skall jag lista ett gäng böcker som jag gärna vill läsa eller lyssna på under sommaren. Det är ganska många böcker och jag hoppas hinna med så många av dem som möjligt. Några av dem är så klart böcker som nominerats till Årets Bok 2022. Så här ser sommarlistan ut:

Klar: Allt vi inte sa av Sara Osman
Klar: Dit du går följer jag av Lina Nordquist
Klar: Räkna hjärtslag av Katarina Widholm
Sarek av Ulf Kvensler
Klar: Sångfåglar av Christy Lefteri
Vattnets sötma av Nathan Harris
Klar: När vargarna kom av Charlotte McConaghy
Klar: Överlevaren av Bethany Clift
Klar: Asfaltsland av S.A. Cosby
Klar: Vem är Maud Dixon? av Alexandra Andrews
Klar: Eld & Blod: Historien om huset Targaryen del 2 av George R. R. Martin
Klar: Änglaträdet av Lucinda Riley
Klar: Kärleksbrevet av Lucinda Riley
Klar: Morden i Fleat House av Lucinda Riley
Klar: En moders val av Marie Hedegård
Klar: Damaskus av Iben Albinus
Klar: Gangsterns klagan av Ray Celestin





2 kommentarer:

  1. det var en fin hög, fyra har jag läst, riktigt bra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror nog att flera av dessa är riktigt bra.

      Radera