fredag 30 december 2022

Hur har läsningen gått 2022

 


Då börjar 2022 lida mot sitt slut och jag tänkte sammanfatta året som gått.

Mitt Goodreadsmål för 2022 var att läsa 60 böcker och jag har lyckats läsa 68 böcker så jag är väldigt nöjd. Vilka böcker jag läst under året ser ni HÄR.

Körde en Boktolva under 2022 där jag listat ett gäng författare som jag inte läst tidigare, och av dessa skulle jag läsa 12. Denna utmaning gick uselt. Har bara läst 7 stycken. Vilka ser ni HÄR.

Har som vanligt haft en Hyllvärmarutmaning som inneburit att jag skulle läsa så många böcker som möjligt som stått 1 år eller längre i bokhyllan. Borde läst fler, men några blev det trots allt. Vilka kan ni se HÄR.

Under sommarmånaderna så lade jag upp en lista med böcker som jag ville läsa under juni - augusti. Där är jag väldigt nöjd. Läste de flesta från den listan. Vilka kan ni se HÄR.

Jag har även två utmaningar utan tidsram och det är Jorden runt på 100 böcker och Kvinnliga Nobelpristagare i litteratur. I dessa utmaningar har inte speciellt mycket blivit läst i år.



Önskar alla ett gott nytt år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar