onsdag 19 september 2018

Tematrio - SVART


Nu för tiden är jag så sen med allt. Kan inte skylla på någon annan än mig själv. Sedan nya expansionen av World of Warcraft kom i augusti så har jag spelat alldeles för mycket. Men nu tänker jag ändå slänga in en tematrio där temat är svart. Det är som vanligt Lyrans Noblesser som håller i detta. Jag kör som vanligt på färgen på bokomslagen.

1. Det av Stephen King. En spännande bok som jag håller på med just nu. Hoppas på att våga läsa färdigt den.

2. München av Robert Harris. En oerhört spännande och intressant berättelse som utspelar sig strax innan Andra Världskriget bröt ut.

3. Men inte om det gäller min dotter av Jan Guillou. Detta är den sista av böckerna om underrättelseofficeren Carl Gustav Gilbert Hamilton. Spännande och intressant som vanligt.

  

3 kommentarer:

  1. Tre väldigt svarta böcker. München finns i min trio också.

    SvaraRadera
  2. Snygga omslag! Det och München ska jag läsa.

    SvaraRadera
  3. Såg filmen Det förra året, jag som inte ens brukar se skräckfilmer... Har däremot inte läst boken, men funderar på att göra det

    SvaraRadera