lördag 1 september 2018

Månadssammanfattning augusti 2018

Ja då var sista sommarmånaden slut. Sommaren har varit helt fantastisk måste jag säga. Så mycket härlig sol och värme. Innan sommaren började så hade jag tänkt läsa massor, men det blev mindre än jag tänkt mig, så även i augusti. Men jag är nöjd ändå. Det jag läst har varit riktigt bra. Har även sett en hel del filmer och serier som jag gillar.

Utlästa böcker i augusti:

41. Nadia Hashimi - Pärla som sprängde sitt skal   4,5 / 5   477 sidor 
42. Ayòbámi Adébáyò - Stanna hos mig   4,5 / 5   341 sidor
43. Jules Verne - Jorden runt på 80 dagar   4 / 5   231 sidor
44. Fredrik Backman - Och varje morgon blir vägen hem längre och längre   5 / 5   85 sidor
45. Marie Lu - Warcross   3,5 / 5   332 sidor


Har även två pågående böcker och det är DET av Stephen King och Stormsystern av Lucinda Riley.

Antal utlästa böcker: 5
Antal utlästa sidor: 1466
Månadens bästa bok: Och varje morgon blir bägen hem längre och längre

 


Augusti månadens Filmer:

 
 
 

Månadens roligaste: Avengers - Infinity War
Månadens mest actiompackade: Den of Thieves


Tv-serier vi sett i augusti:


Shooter, säsong 3
Continuum, säsong 1
Grimm, säsong 1 
 

1 kommentar:

  1. Av betygen att döma har du haft en riktigt bra läsmånad. Kul!

    SvaraRadera