söndag 10 november 2019

Vinterläsning

Jag är så dålig på att lägga ut varierande inlägg nuförtiden. Det blir mest samma hela tiden. Men idag tänkte jag visa er en bunt böcker som jag vill läsa under vintermånaderna december - februari. Det är böcker som jag tror är riktigt bra och som jag säkert kommer att gilla(hoppas det i alla fall).


Patrioterna av Pascal Engman
Ingemar Modigs uppvaknande av Mikael Bergstrand
Sprucket läder och svikna löften av Ewa Klingberg
Hon som måste dö av David Lagercrantz
Ett kallt fall av Peter May
Vid nattens ände av Jan-Philipp Sendker
Station K av Peter Stjernström
En bur av guld av Camilla Läckberg
Stormarnas Inperium av Sarah J Maas 
 

4 kommentarer:

  1. Fin bokhög där med härlig läsning.
    Vill du ha lite variation på inläggen kan du göra tagen som jag gjorde idag på min blogg.

    SvaraRadera
  2. Ett kallt fall tror jag är jättebra! :)

    SvaraRadera