onsdag 30 september 2020

Månadssammanfattning september 2020

Nu är hösten här och vi är på september månads sista dag. Det märks både i naturen och på temperaturerna att det är höst. Men ännu är det riktigt skönt ute.

Nu är det hög tid att presentera vad jag läst och sett i september. Jag har haft min sämsta läsmånad i år, men jag är nöjd ändå. Försöker att inte ställa så höga krav på mitt läsande utan njuta av det istället. Däremot så har vi sett lite grann, speciellt tv-serier. Så här kommer vad det blivit under månaden:

Böcker lästa i september:

66. Fredrik Backman - Björnstad   4 / 5   472 sidor
67. Madeline Miller - Kirke   5 / 5   392 sidor
68. Lucinda Riley - Månsystern   5 / 5   644 sidor
69. Joseph A. Davis - Markus av Trolyrien   4 / 5   459 sidor
70. Ewa Klingberg - Hemligare kan ingen vara   4 / 5   224 sidor

Antal utlästa böcker: 5
Antal lästa sidor: 2191
Månadens bästa bok: Kirke och Månsystern

Påbörjade böcker: Livet av Keith Richards 68 sidor & Doften av falska påvar av Lena Nordenjack 70 sidor


Månadens sedda filmer:



Månadens sedda tv-serier:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar