fredag 20 augusti 2021

Helgfrågan v. 33


Då är helgen här och det är dags för Helgfrågan hos Mias bokhörna. Helgens fråga lyder så här:

Vad har du läst för böcker på semestern?
Nu har ju inte jag semester eftersom jag har sjukersättning och är hemma hela tiden, så jag väljer istället att visa de fyra absolut bästa böckerna jag läst under sommaren. De är:

Flickan som fick en röst av Abi Daré
Amerikansk jord av Jeanine Cummins
Uppdrag Hail Mary av Andy Weir
Aftonen och morgonen av Ken Follett




Vill ni se alla sommarens böcker så finns de HÄR


8 kommentarer:

  1. Flickan som fick en röst skaffade jag nyligen, men har inte hunnit läsa än. Både Amerikansk jord och Hail Mary har jag funderat på. Men Folletts har jag nog aldrig sett.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Folletts bok är den fjärde i en historisk serie.

      Radera
  2. Uppdrag Hail Mary var ju så bra!

    SvaraRadera
  3. Amerikans jord ligger och väntar på mig.

    SvaraRadera
  4. Hail Mary är jag nyfiken på!

    SvaraRadera
  5. Folletts historiska serie är jag nyfiken på liksom Amerikansk jord och Flickan som fick en röst

    SvaraRadera