söndag 2 oktober 2022

En smakbit på söndag - Gökungen

 

Då är det söndag och hos bloggen Betraktninger är det dags för En smakebit på söndag. Där skall vi dela med oss en smakbit ur boken vi för närvarande läser.

Jag läser just nu Gökungen av Camilla Läckberg. Det är den senaste boken i hennes Fjällbacka-serie. Smakbiten lyder så här:

"Erica och Patrik satt vid köksbordet och stirrade på datorn. På ett oöppnat mejl.
    Beskedet på blodprovet hade kommit fortare än de väntat sig, så här satt de nu, bara en vecka efter Ericas besök på barnmoskemottagningen i Tanumshede.
    Det olästa mejlet låg där i inkorgen."

    
 

6 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt inte läst en enda Läckberg-bok, men det beror på att jag ratar krim, men tittar gärna på deckare på tv. Tack för smakbit, undrar vad det stod i mailet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det undrar jag också. Har inte kommit dit än.

      Radera
  2. Oj undrar vad det står i mailet...
    Det var längesedan jag läste något av Läckberg.
    Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  3. Den måste jag ju bara läsa.

    SvaraRadera
  4. Tack för smakbiten. Av någon anledning tycks jag inte ha fastnat för Läckbergs böcker, men har försökt. :)

    SvaraRadera