måndag 31 oktober 2022

Månadssammanfattning oktober 2022

Ja då är även oktober slut, ja i alla fall snart och jag kommer inte läsa ut någon mer bok under kvällen. Har mått uruselt den senaste månaden med både smärtor, orkeslöshet och illamående. Det har varit jobbigt. Men trots detta så har jag läst riktigt mycket och jag har kikat på lite film och tv-serier. Jag har faktiskt läst hela tre böcker som jag tyckte var riktiga toppböcker.


Böcker jag läst i oktober:

54. Camilla Läckberg - Gökungen   4 / 5   389 sidor
55. Claire Lombardo - En lyckligare tid   5 / 5   666 sidor
56. Maria Grund - Dödssynden   4 / 8   345 sidor
57. Pascal Engman - Eldslandet   4 / 5   516 sidor
58. Henrik Johansson - Fruktansvärda arbetsplatser jag besökt och de vackra människor jag där mött   5 / 5   190 sidor
59. Madeline Miller - Sången om Akilles   5 / 5   347 sidor
60. Ragnar Jðnasson - Byn   4 / 5   312 sidor
61. Holly Black & Cassandra Clare - The silver mask   4 / 5   232 sidor


Antal lästa böcker: 8
Antal lästa sidor: 2997
Månaden bästa bok: Sången om Akilles



Filmer vi sett i oktober:







TV-serier vi sett i oktober eller håller på med:






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar