torsdag 24 augusti 2023

Helgfrågan v. 34 2023


Då är sommarvarianten av helgfrågan slut och det blir åter nytt tema varje vecka hos Mias bokhörna. Veckans fråga lyder:


Hur har det gått med läsningen i sommar?
Jo jag måste säga att jag är riktigt nöjd med sommarläsningen. Både i juni och juli så läste/lyssnade jag på 8 böcker och nu i augusti har jag också läst/lyssnat på  8 böcker än så länge och det kan bli någon ytterligare om jag har tur.

Valde ut en liten hög med böcker som jag ville läsa under sommaren och alla blev lästa.


 

Jag har läst ikapp min utmaning med serier som jag ville läsa under året så den utmaningen är klar. I utmaningen Boktolvan har jag nu efter sommaren bara en enda bok kvar. 10 av böckerna jag läst i sommar har dessutom varit hyllvärmare.

 

3 kommentarer:

  1. En stor och varierande hög, kul att höra att du haft en bra lässommar.

    SvaraRadera
  2. Gillade du Perrins bok, jag tycker den är lite förvirrande.

    SvaraRadera