lördag 5 augusti 2023

Just nu i augusti 2023



Brukar nästan alltid missa utmaningen Just nu, som finns hos Enligt O, Och dagarna går och Västmanbok första lördagen varje månad, Men denna gången så kom jag ihåg. Vi skall svara på:

Just nu läser jag Sommardöden av Mons Kallentoft. En bok som väntat länge i min bokhylla. Läste även ut Balladen om sångfåglar och ormar av Suzanne Collins för några timmar sedan.

Just nu tittar jag på The Lincoln Laywer säsong 2 sista delen och har svårt att veta vad jag skall kika på härnäst. Det finns så mycket bra. Sedan kikar jag på lite videos av några booktubers som jag följer.

Just nu lyssnar jag på en hel del gammal 70-talsmusik. Sedan skall jag nog börja lyssna på Svalors flykt av Majgull Axelsson.

Just nu njuter jag av att bara ta det lugnt och slappna av i min onda kropp. Svårt, för det finns så mycket jag vill göra.

Just nu längtar jag efter att få lite värme igen. Är så trött på det ganska dåliga väder som det varit ända sedan midsommar.

 

2 kommentarer:

  1. Lincoln Lawyer säsong 1 tyckte jag så mycket om. ska se säsong 2 också. bra att slappna av och ta det lugnt och samla krafter till bistrare tider

    SvaraRadera
  2. http://mrscalloway.blogspot.com/2023/08/just-nu-v-31-2023.html

    SvaraRadera