lördag 23 augusti 2014

Hyrfilm och köpfilm!

Det har blivit lite film hyrt och köpt denna veckan. I onsdags var vi på Hemmakväll och hyrde tre filmer. Det var:

Boktjuven
Captain America: The winter soldier
Non-Stop

Vi har redan hunnit se de två första som båda var riktigt bra.


Idag var vi först på Media Markt där vi köpte fyra blu-ray för 39 och 49 kronor/st.

Snabba cash: Livet deluxe
The Mortal Instruments: Stad av skuggor
Nyckeln till frihet
Barbarossa The King


På hemväg kilade vi också in på Hemmakväll. Därifrån köpte vi:

Alpha och Omega
Treasure Buddies: Valpgänget på skattjakt
Hawaii Five-0 säsong 2



4 kommentarer:

  1. Alltid roligt med lite nytt i hyllorna :)

    SvaraRadera
  2. Mycket film! :)
    Själv blev jag faktiskt besviken på Boktjuven.. Tyckte boken var mycket, mycket bättre. Filmen blev för mycket disneyfiering.. Och så störde det mig att de talar engelska med tysk brytning.. :s

    SvaraRadera
  3. Boktjuven måste jag se någon gång. Såg Captain America i lördags och tyckte om den, även om jag tyckte att ettan var bättre.

    SvaraRadera
  4. Vill se Boktjuven…..kollar på Maxi varje gång jag handlar, men den finns inte, trots att det står på nätet att de ska ha den, hmmm. Får väl titta någon annanstans ;)

    SvaraRadera