lördag 9 augusti 2014

Två utmaningar avklarade

Jag kan ju som många andra inte låta bli att  sätta upp lite läsmål för mig själv under året och deltar naturligtvis i några utmaningar. Två av dem har jag faktiskt klarat av kan jag konstatera. 

Först har vi Kaosutmaning 2.0 där man skall läsa 20 av 40 böcker för att lyckas. Jag har hittills i år läst 24, så utmaningen är avklarad. Men året är inte slut ännu, så jag hinner kanske läsa någon mer :)

Sedan hade jag satt upp ett mål för mig under sommaren, och alla böcker i sommarläsning 2014 är nu lästa.

6 kommentarer:

  1. Duktigt Lena, jag har inte ens summerat än.
    Mia

    SvaraRadera
  2. Heja Lena! Bra jobbat! Det var en ganska stor hög du hade i sommarläsning 2014, bland annat. :)

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat! Det är kul med utmaningar. Ibland behöver man sådana för att komma utanför sin "comfort zone" och upptäcka nya pärlor. :) Och också för att få upp lite lästempo. :)

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat :)Du hinner säkert pricka av en och annan punk innan året är slut

    SvaraRadera