torsdag 2 oktober 2014

Månadssammanfattning september

Ja i ett huj så var det plötsligt oktober. Det har inte blivit jättemycket läst den senaste månaden av olika anledningar, men det lilla jag läst har varit otroligt bra måste jag säga. 

Dessa böcker blev det:


49. Fredrik T Olsson - Slutet på kedjan
50. Per Anders Fogelström - Barn av sin stad 
51. Ransom Riggs - Miss Peregrins hem för besynnerliga barn  


TV-serier under september:


Hawaii Five-O, säsong 2
Da Vinci`s Demons, säsong 1(gillar mycket)


Och så några filmer:

 

Divergent
Hellboy 2: The golden army
Noah(månadens bästa)
Ride along(månadens gapskratt)
Rio 2
Sabotage

5 kommentarer:

  1. Rio 2 vill ja se, gillar barnfilmer

    SvaraRadera
  2. Kul att du också gillar DaVinci's Demons :)

    SvaraRadera
  3. Min lästakt är väldigt låg just nu. Men jag skriver ganska många timmar per dygn istället.

    SvaraRadera
  4. Läslusten varierar ju. Ibland blir det mer läst, ibland mindre :)

    SvaraRadera
  5. Jag har också börjat titta lite på Da Vinci's Demons och tycker att den är riktigt bra :)

    SvaraRadera