måndag 31 december 2018

Månadsuppdatering december 2018


Ja då är snart 2018 slut. Det har varit ett år som innehållit många roligheter och även sådant som varit tungt. Min läsning har inte blivit riktigt som jag tänkt mig eftersom min pappa blev så mycket sämre och somnade in i början på november. Har inte orkat fokusera helt på läsningen. Men året har innehållit många glädjeämnen också. Jag och maken hittade på ganska mycket trevligt under sommaren, äldsta barnbarnet tog studenten och vi har haft många trevliga stunder tillsammans med barn och barnbarn. Sedan slutar vi även året idag på nyårsafton med att fira vår 20:e bröllopsdag 💓

Men nu till vad vi har läst och sett under årets sista månad.

Lästa böcker i december:

59. Sarah J. Maas - Skuggornas drottning(Glastronen #4)   4,5 / 5   683 sidor 
60. Vilhelm Moberg - Sista brevet till Sverige(Utvandrarsviten #4)   4,5 / 5   394 sidor
61. Cecilia Samartin - Skönhet ur askan   4 / 5   287 sidor 
62. Ewa Klingberg - Vaxade juveler och brända hjärtan   5 / 5   344 sidor 
63. Jan Guillou - Dandy   4 / 5   396 sidor 

Antal lästa böcker: 5
Totalt antal lästa sidor: 2104
Månadens bästa bok: Vaxade juveler och brända hjärtan

 



Filmer vi sett i december:

 


Serier vi sett i december:

 

NCIS: Los Angeles, säsong 8
NCIS, säsong 4 - 8



1 kommentar: