torsdag 26 december 2019

6 nonfiction 2020

Har insett att jag läser alldeles för lite nonfiction och det vill jag ändra på under 2020. Har därför valt ut 6 nonfiction-böcker som jag absolut vill läsa. Hinner jag med fler så är det bara positivt.

1. Klar: Michelle Obama - Min historia
2. Klar: Thomas Eriksson - Omgiven av idioter
3. Klar: Stina Wolter - Kring denna kropp
4. Klar: James Bowen - Gatukatten Bob
5. Klar: Linus Jonkman - Introvert: den tysta revolutionen
6. Klar: Keith Richards - Livet



4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tror det blir intressant att läsa dessa.

      Radera
  2. Jag hoppas att jag kommer läsa mer nonfiction nästa år men jag vill nog inte planera i förväg vilka titlar. Du ser ut att ha varierad läsning framför dig!

    SvaraRadera
  3. Introvert och Gatukatten Bob gillade jag! Michelle Obamas bok är jag nyfiken på :)

    SvaraRadera